ملی شیمی

با ارائه آخرین دستاوردها صورت گرفت؛استقبال از محصولات شرکت “ملی شیمی کشاورز” در نمایشگاه دام و طیور قزوین

دکتر عسگری: کیفیت تولیدات و کسب رضایت مشتری رمز موفقیت شیمی کشاورز است

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته استان قزوین که از تاریخ ۲ لغایت ۵ آبان ماه با حضور جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان مطرح در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد؛ شرکت “ملی شیمی کشاورز” در این رویداد اقتصادی حضوری موفق داشت و با استقبال گرم بازدیدکنندگان مواجه شد.
این واحد تولیدی که نامی درخشان در صنعت کشور محسوب می شود با سابقه بیش از ۳۰سال فعالیت و با درایت دکتر “محسن عسگری” هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع سموم دفع آفات نباتی، دامی و خانگی و کودهای شیمیایی کشور؛ کامل ترین سبد کالایی را دارا می باشد.
دکتر “محسن عسگری” مدیرعامل پرتلاش و خوش‌فکر شرکت ملی شیمی کشاورز در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با فروردین امروز به معرفی این واحد تولیدی پرداخت و گفت: شرکت ملی شیمی کشاورز یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان انواع سموم دفع آفات نباتی، دامی و خانگی و کودهای شیمیایی در کشور است و از شناخته شده ترین محصولات در حوزه سموم دامی می‌توان به “مک‌تومیل” ملی شیمی کشاورز اشاره کرد که به واسطه قدمت و کیفیت بالا هم اکنون به نام تجاری محصول در بین مصرف کنندکان تبدیل شده است.
دکتر عسگری افزود: ظرفیت تولید سالانه این شرکت بالغ بر ۴۷هزارتن در قالب ۱۶خط تولیدی است که به دلیل به کارگیری فناوری‌های پیشرفته و رعایت استانداردهای بین‌المللی؛ بسیاری از سموم برای نخستین‌بار در کشور؛ توسط شرکت ملی شیمی کشاورز تولید شده است.
عضو بنیاد ملی نخبگان ایران با تاکید براینکه به دلیل وجود زیرساخت‌های منحصر به فرد، توانایی تولید محصول جدید را در کوتاه‌ترین زمان داریم، افزود: شرکت شیمی کشاورز با هدف افزایش تنوع در سبد درآمدی به حوزه‌های غیرکشاورزی نیز ورود پیدا کرده است؛ به عنوان نمونه با بهره‌گیری از مواد و ظرفیت‌های موجود، متخصصین مجموعه موفق به تولید سنتز نوعی افزودنی روغن در صنعت روانکار با خاصیت ضد سایش و اکسایش شدند که منجر به دریافت نشان دانش بنیان نیز شد.
وی افزود: با توجه به اینکه تولید پسماندهای شیمیایی یک چالش اجتناب ناپذیر در صنعت محصولات شیمیایی بوده و مدیریت و امحای آنها مسئله مهمی است که تمامی فعالان این صنعت؛ آن ‌را مورد توجه قرار می دهند؛ متخصصین نخبه مجموعه تصمیم به تأسیس شرکت مدیریت پسماند شیمی کشاورز گرفتند و در حال حاضر این شرکت قادر به احداث مجتمع‌های مدیریت انواع پسماندهای شیمیایی و صنعتی خطرناک و ویژه است.
این مدیر موفق صنعتی بیان کرد: همچنین با توجه به تنوع فراوان در محصولات مختلف و انواع بسته بندی آنها، شرکت دیگری نیز در حوزه بسته بندی تأسیس شده است که مرحله بسته بندی تمام محصولات شرکت توسط آن انجام می‌شود.
مدیرعامل شیمی کشاوز با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین نقاط قوت مجموعه‌، امکانات و زیرساخت‌های توانمند و بهره گیری از نیروهای جوان و متخصص و پرانرژی است؛ تصریح کرد: برای ما مسئله کیفیت فراتر از اخذ استانداردهای بهداشتی بوده و همواره سعی در بهبود عملکرد و اثربخشی محصولات داریم و کسب رضایت و اعتماد مشتری از این طریق، مهمترین ابزار تبلیغاتی برای ما محسوب می‌شود و همچنین در مقایسه با رقبا، تمرکز بیشتری بر بروزرسانی و ارتقای سطح منابع انسانی داشته و آنها را جزو سرمایه‌های ارزشمند خود می دانیم.
عسگری به چشم انداز خود اشاره کرد و گفت: ایجاد اولیـن دهکـده تولید محصولات شیمیـایی در کشور با بیشترین تنوع محصول و بهترین کیفیت و قرار گرفتن در بین ۲۰۰ شرکت برتر ایران از مهمترین اهداف مدیران مجموعه می باشد و تلاش می کنیم با بهره‌گیری از علم و مهارت شیمی، از سـلامت و امنیت غذایی جامعه و محیــط زیســت انســان‌ها مراقبــت کنیم تا موجــب شــود تمامــی مخاطبان بــه وجــود یــک برنــد موفــق ملــی افتخــار کننــد.
همچنین در ایام برگزاری نمایشگاه عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی و جمعی از مسئولان استانی از غرفه شرکت ملی شیمی کشاورز بازدید کردند و از نزدیک با دستاوردهای این واحد تولیدی آشنا شدند.