ملی شیمی

ارزش های ما در ملی‌شیمی

احـترام

ما در شرکت ملی شیمی کشاورز، معتقدیم که کلیه افراد به واسطه انسان بودنشان شایسته احترام هستند و با برقراری ارتباط شفاف، حرفه‌ای و محترمانه در تمام تعاملات مطابق با محیط کار، احترام یکدیگر را رعایت می‌کنیم.

ما بر این باوریم، احترام متقابل در محل کار به همه کارکنان این امکان را می دهد که بدانند دستاوردها، توانایی‌ها و ویژگی‌هایشان ارزشمند است. ارج نهادن و رفتار محترمانه به ترویج نوعی فرهنگ کاری مثبت کمک می‌کند که در آن کارکنان، رضایتمند، وفادار، مشتاق و با انگیزه هستند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته و با آغوشی باز پذیرای انتقادهای سازنده باشند.

یادگیری مستمر

ما کارکنان شرکت ملی شیمی کشاورز، در تمام سطوح در حال یادگیری و رشد هستیم. ما معتقدیم که شناسایی فعالانه چالش‌های جدید و بازخوردها، به طور منظم فرصت یادگیری از کار و رشد را بوجود آورده و از آموزش های رسمی موجود در حوزه شغلمان در بیشترین حد ممکن استفاده خواهیم کرد.

نتیجه‌گرایی

ما در شرکت ملی شیمی کشاورز معتقدیم که اقدامات ما زمانی ارزشمند هستند، که به نتیجه منجر شوند. تفکر نتیجه‌گرا ، با توانایی تمرکز بر نتایج مطلوب به جای فرآیند، تلاش یا تاکتیکی است که برای رسیدن به آن انجام می‌شود، بنابراین هیچ مانع و بهانه‌ای نمی‌تواند باعث شود، تا قبل از رسیدن به نتیجه، تلاش‌هایمان را متوقف کنیم.

اعتقاد به مرزهای نامحدود توانایی

ما در شرکت ملی شیمی کشاورز معتقدیم که هیچ سقفی در مسیر رشد و بالندگی وجود ندارد و هیچ محدودیتی نمی‌تواند مانع تحقق اهدافمان در ملی شیمی کشاورز شود.

ما معتقدیم همواره فرصتی مناسب برای ایده‌های خلاقانه که قابلیت ایجاد ارزش را دارند، در شرکت ملی شیمی کشاورز وجود دارد.